Bieżące informacje

POSZUKUJEMY KANDYDATA NA STANOWISKO SEKRETARKI/SEKRETARZA W KOMISARIACIE POLICJI W LEŚNEJ

Data publikacji 05.03.2024

Komendant Powiatowy Policji w Lubaniu poszukuje kandydatki/kandydata na stanowisko sekretarki/sekretarza Zespołu ds. Administracyjno Gospodarczych Komisariatu Policji w Leśnej KPP w Lubaniu.

Liczba stanowisk: 1

Wymiar etatu: 0,75

 

Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:

3 185,50 zł brutto i dodatek za staż pracy

 

Warunki pracy:

praca w pomieszczeniu, jednozmianowa, w pozycji siedzącej przy komputerze, praca przy monitorach ekranowych powyżej dobowego wymiaru czasu pracy, praca przy sztucznym świetle. Wykonywanie zadań służbowych w siedzibie Komisariatu Policji w Leśnej, ul. Żeromskiego 10, lub w siedzibie Rewiru Dzielnicowych w Świeradowie Zdroju, ul. Piłsudskiego 15.

 

Zakres zadań:

Zadania powierzone przez pracodawcę:

1) przyjmowanie, otwieranie i segregowanie poczty,

2) przyjmowanie i segregowanie poczty zgodnie z dekretacją,

3) rejestracja i ekspediowanie korespondencji zwykłej i specjalnej,

4) prowadzenie ewidencji aktów prawnych i normatywnych i zapoznawanie z nimi według dekretacji,

5) protokołowanie odpraw służbowych,

6) prowadzenie dziennika korespondencji komputerowo oraz spisów spraw,

7) prowadzenie pomocniczych rejestrów i książek podawczych poczty,

8) prowadzenie rejestru: śledztw i dochodzeń, spraw i wykroczeń, czynności sprawdzających, osób

poszukiwanych,

9) gromadzenie, zabezpieczanie dokumentacji oraz przygotowywanie dokumentów celem złożenia ich do

archiwum KPP w Lubaniu,

 

Wymagania niezbędne:

- wykształcenie średnie (pożądane w zakresie administracji) ,

- doświadczenie zawodowe: 1 rok w zakresie pracy administracyjnej,

- znajomość obsługi komputera,

- komunikatywność, umiejętność współpracy i pracy zespołowej,

- bardzo dobra organizacja pracy,

- posiadanie obywatelstwa polskiego,

- korzystanie z pełni praw publicznych,

- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo

skarbowe.

 

Dokumenty i oświadczenia:

- życiorys/CV i list motywacyjny,

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,

- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego,

- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,

- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne

przestępstwo skarbowe

- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Powiatowego Policji w Lubaniu, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko sekretarki Zespołu ds Administracyjno Gospodarczych Komisariatu Policji w Leśnej Komendy Powiatowej Policji w Lubaniu. Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.

 

Co oferujemy:

- stabilne zatrudnienie,

- dofinansowanie do wypoczynku pracowników,

- dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności

od udokumentowanego stażu pracy,

- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. ,,trzynastka"),

- nagrody jubileuszowe, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,

- przyjazną atmosferę w pracy.

 

Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty należy złożyć do: 15.03.2024 r.

Decyduje data stempla pocztowego/ osobistego dostarczenia oferty do urzędu,

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu

ul. Sikorskiego 4

59-800 Lubań

 

Dane osobowe – klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane osobowe dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych oraz zgody na ich przetwarzanie udział kandydata w naborze na w/w stanowisko nie będzie możliwy, a dokumenty będą zwracane/odsyłane kandydatowi. Administratorem danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji w Lubaniu, ul. Sikorskiego 4, 59-800 Lubań. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy jest pod adresem e-mail: iod.kpp@luban.wr.policja.gov.pl. Dane osobowe będą przechowywane, przetwarzane przez okres trwania naboru oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie archiwizacji i brakowania. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, sprostowania danych osobowych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, przenoszenia danych. Posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie poprzez przesłanie stosownej informacji na adres poczty elektronicznej: iod.kpp@luban.wr.policja.gov.pl. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu naboru. Podstawa prawna: pkt 32, pkt 42, pkt 43, pkt 171 preambuły, art. 4 pkt 11, art. 5 ust. 1 lit. b, art. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1

Inne informacje:
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozpatrzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani telefonicznie bądź drogą pisemną, w związku z tym w dokumentach należy podać numer telefonu. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu niezbędnych dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KPP w Lubaniu. KPP w Lubaniu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 87 34 244.

 W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,wynosi co najmniej 6%.

Budynek Komendy Powiatowej Policji w Lubaniu nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

Komenda Powiatowa Policji w Lubaniu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.

Powrót na górę strony